AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.273.486

Stående AutoPower-träffar i Göteborg (BK Hisingen Eriksberg)!

Sida 85 av 195
Visa användare
79
racing78
bmw 530i touring E39a
jag kan tyvärr inte komma idag heller, då jag inte hitta någon bil en.
jag va uppe i västerås igår och såg på en E30 cabbe, och vilken jävla skitbil de va så de blev att vända hem igen utan bil. men jag ger inte upp.
jag kommer under sommaren.

/// racing

Pater, peccavi.... Länk
Visa användare
3.749
Sani
640iM Cab -12
Hoppas också att hitta min kommande 330 cabbe innan sommaren är slut, och då dyker jag upp! :) Hur länge håller ni på tro?...September ut?
Jobbar ikväll, men svänger nog förbi BK Eriksberg på hemvägen - ifall att, bara...

/Magnus
Orsaken till mitt nick:Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Idag tänkte jag dyka upp i en blå E39, vi synes där!

__
Bilblogg:
Länk
Var inne på Götaplatsen idag 18.30, Götaplatsen avstängd säkert pga körkonsert imorgon då dom riggat tält osv. Åkte lite på stan och visst fanns där ett antal "vilsna" bmw. Hittade ni någon annan mötesplats?

/Janne

Min Z3.
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Jaha, det var ju lite tristmed avstängd Götaplats. Vi drog i alla fall till Burger King Eriksberg. Mina bilder ligger som vanligt här Länk . Där finns också alltid tid och plats för nästa träff.

Om två veckor är det midsommar, så nästa träff får väl bli fredagen 6 juli kl 18.30?

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
E30Cabbe:
Jodå, visst finns det en Bayrare hemma. En 518i från 1996 som min far mestadels kör med till och från jobbet, som desutom fick prova på att bli slangad igår. Som tur var så var det redan tomt i tanken. Skönt med en så gammal bil så man slipper bry sig.

Dessvärre så missade jag gårdagens träff p.g.a att jag satt i förhandlingar med en handlare i Tyskland. Jag slog igår till på en Stuttgartare. Jag kan avslöja så mycket som att den har prick 500Nm. =)

Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk
@Hr Gaspedal
OK, ett järn som en 518i är ju inte att förakta:-)
Åkte nedcabbat från jobbet idag vid 14-tiden - de svarta skinnsätena brände gött mot ben o röv...saknade faktiskt en liten AC-kompressor:-/

/Magnus
Trevligt att träffa er allihop.. Letar febrilt efter en e30 cab nu som man kanske dyker upp med på nästa träff...

Gillar verkligen denna bild Länk

Får ta med mig sonen nästa gång då det var fler som hade med barnen.
fd
394
fdahl
Mercedes-AMG GT S 2017
Kul att ni kör träffar här i stan. Jag är nyinflyttad i Götet och BMW-lös för tillfället (ny bil på ingång i aug) men kanske kikar förbi någon gång ändå.

Nu är det F1 på tv!

/Fredrik
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Hur ligger det till med träffar? Det är inte någon imorgon eller?

Har ju köpt mig ett nytt åk och om jag får skyltarna tills imorgon vet jag ju vad jag kommer göra hela kvällen! :-)

/Magnus

Länk
Happiness isnt around the corner...
Happiness IS the corner!
Näe imorrn är det inte... Var ju förra fredagen och det är ju varannan fredag som gäller... Nästa träff inträffar på midsommar vilket är tveksamt att det blir av någonting av det ?
Här Länk står alltid när nästa träff äger rum...

/Magnus
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Nagån som ska till Värnamo 30/6????

BMW - Beroende Med Wilja!
alain
Hej alle samma
eftersom det var midsommar föra vecka, fanns inga träff. det verkar som att nästa träff är den 6e juli. är alla medvet om det?
jag tänker tag en sväng ändå i fall att det kommer folk.
jag tror att vi får uppehållsväder
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jag glider också förbi, vi kör en extraträff idag för de som inte kan hålla sig.

18.30 Götaplatsen, sedan vidare ut mot Burger King....

Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk
Visa användare
18
www.MickeP.se
330 CiM -02
Jag har just ätit lunch, var ingen höjdare. Så jag kanske dyker upp på BK för en grillad. MVH / Micke P.
Ps. Bilder från utflykter med BMW Club Schweden West finns på min hemsida under "Fotoalbum" --> "2007" eller "Bilar" på www . mickep . se Länk
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Kommer inte, sitter i en husbil och tittar på regnet i trakterna runt Dagebüll i norra Tyskland.
mvh Daniel

Länk
När det händer så händer det fort, Autobahn
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det var inte fullt så många där, men det var fortfarande väldigt trevligt och som alltid så får man lära känna nya BMW ägare.

Alain, vi saknade dig på träffen.

__
Bilblogg:
Länk
alain
Hej
andra gången att jag missade en träff sen i börja. jag somnade i fotölj och vaknade 20.00. det var lite sen för att åka. jag kommer till nästa vanliga träff den 6e julli. har det än så länge.
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.