|
|
---|---|
Hej ! Kan nån förklarar för mig varför det är i princip omöjligt att hitta ett högflödesfilter till original luftfilterbox till en 2012as 40d Jag har hittat alla möjliga fyrkantiga filter till 30d 35d m50d men min har något runt som sitter på motorn. Hjälp mig ! :) | |
Ingen som har en susning kring detta. Är helt ny på BMW och detta kändes förvånande om man jämför med Renault som jag kör, att det inte fanns 3e parts tuningdelar till den :) |
|
pe 628 Toyota Yaris -21
Årets bil 2020 Världens mest sålda bil 2020 Väldens största biltillverkare. |
jag gjorde en sökning oxå men hittade bara de du nämner. Kommer du ingenstans om du söker på OE nummer..ibland får man leta tills man blir gråhårig :) |
Har du koll på OE nr ? :) Jo det verkar helt sjukt märkligt att det inte finns filter till en BMW ?! |
|
pe 628 Toyota Yaris -21
Årets bil 2020 Världens mest sålda bil 2020 Väldens största biltillverkare. |
kan det vara detta ? 13717811026 du kan själv ta det via realom: Länk slå chassi nummer ( 7 sista ) i fältet Serial number. Sen får du bläddra i katalogen :) ganska enkelt. |
Oj tack ! Ja det var en bra sida :) Verkar som filtret är samma som många F modeller. Man kanske får kolla på dessa istället då ? |
|
Mycket enkelt verkar det som. Har kollat med K&N, Ram Air, Green Filter och även skickat en förfrågan till JR Filter (väntar svar) men ingen verkar ha filter till denna modell. Verkar vara samma till: X3 F25: 18 20 28 30 D X5 F15: 25d Och även då E70 30d och 40d. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.