Sida 1 av 2
|
|
---|---|
Länk Nu är väntan över... 22-23 maj 2015 är det åter dags för BIMMERS OF SWEDEN, en av världens största BMW-träffar. Som ni ser blir det ett tvådagars-event 2015. Kom ihåg att det inte spelar någon roll vilken BMW-modell du har, eller vilket skick den är i. Ny som gammal, så är ALLA välkomna och behandlas lika. All träffinfo med tider, priser, övernattning, nyheter, anmälan till bankörning, samåkningar m.m. släpps längre fram. Träffinfo läggs ut på www.bimmersofsweden.se Nu har ni datumen, så det du och din BMW ska göra nu, är att boka detta i kalendern Börja genast sprida BOS 2015 till alla ni känner som kör BMW! Dela eventet och bjud in dina vänner, både på och utanför Facebook, så blir vi glada. Frågor kan ställas via mail: info@bimmersofsweden.se Varmt välkommen till BIMMERS OF SWEDEN 2015! Länk | |
Kommer med M5! | |
Klart man kommer.....två dagar, är super. | |
Hoppas vara klar med 1600:an då. Då blir det långresa! ***bmwcs 2202*** |
|
WUNDERBAAAR!! Pssst, har hört att jultomten kommer tidigt i år... |
|
*** GOD JUL BIMMERS OF SWEDEN *** Här kommer nu årets JULFILM! Jag vill på tomtens vägnar, tacka ALLA som besökte BIMMERS OF SWEDEN´s träff 2014. Ni samlade in 52 500 kr till Barncancerfonden, på träffdagen! FANTASTISKT!! STORT TACK!! Detta har inte undgått jultomten, som därför kommer med era julklappar idag, 1 månad innan julafton! God jul önskar jag och BOS Crew! Julfilmen 2014 ---> Länk |
|
Jag kommer med någon av mina 3 bimmers! :) |
|
*** ÅRETS JULKLAPPSTIPS *** Snart är det 24 december och dags för julklappar! Du kanske har idétorka samtidigt som du vill göra någon extra glad? Vårt tips är att ge bort ett BOS Presentkort!! Det innebär enkelt att du betalar entréavgiften för BOS 2015 på Mantorp Park, till den som får detta presentkort! Perfekt att ge till någon motorintresserad (eller blivande motorintresserad...) Föräldrar, flickvän, pojkvän, kompis, släkting, arbetskollega! Vi har inte släppt kostnaden för inträdet än, men den blir liknande som 2014. Infon släpps i god tid innan träffen! Läs infon i den klickbara länken, som du sedan direkt kan skriva ut: Länk Är du inte anmäld till BOS 2015? Anmäl dig här: Länk Tack till fotograf Pierre Pocs. GOD (H)JUL! |
|
Vore skoj om det tittar förbi lite Autopower människor på denna träffen också! Själv åker jag dit om det är fint väder - självklart med cabben nedfälld :) | |
Jag kommer nog! Förmodligen i min nya bil som förhoppningsvis står i garaget imorgon :) | |
jag kommer komma med min m3a. om man inte dör lr nåt innan. Vi kan ha en egen autopower hörna där? :) |
|
Malleru: Om du och jag kommer så har du och jag 840 HK klara iaf. Inte farligt avslöjande vilken bil det förmodligen blir va? ;) | |
@Phoenix haha den var inte så svår: M3 e9x! jag håller tummarna och hoppas att bilen är precis som du önskar dig. återkoppla gärna med bilder! det skulle se sexigt ut om våra bilar stod bredvid varandra på träffan ;) |
|
Snaaaart släpps ----> träffinfo, tider, anmälan till strippenkörning, priser, info om BOS Camp, anmälan till bankörning m.m. Under tiden, varför inte ta en kik på 3 stycken grymma filmer från vår träff på Mantorp Park. En från 2013: Länk Två från 2014: Länk Länk Underbara stämning bland likasinnade BMW-vänner! |
|
Jag kommer med M3 | |
Länk *** NU KÖR VI *** Information, tider, priser, anmälan till körning på strippen- & bana m.m. finns nu upplagt: Länk ALLA frågor om bankörning mailas till: max.lundgren@mantorppark.com fredrik.strom@mantorppark.com ALLA frågor om träffen mailas till: info@bimmersofsweden.se |
|
Träffinfon har endast legat uppe i 6 dagar, men redan är 7 stycken samåkningar upplagda! Glöm förresten inte att platserna till bankörningen är begränsade! Spana in träffinfo m.m. på www.bimmersofsweden.se |
|
*** GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIG TILL KÖRNINGARNA*** www.bimmersofsweden.se [img]Länk |
|
Länk 40 dagar kvar!! Pssst... glöm inte att anmäla dig till körningen på strippen 22 maj och/eller bankörningen 23 maj. Du kan även förköpa din entré- och campingbiljett. All info ---> www.bimmersofsweden.se |
|
Med mindre än en månad till årets BIMMERS OF SWEDEN-träff, kan vi konstatera att antalet anmälda åter slår rekordet med råge (här i Facebook-gruppen). Förra årets träff hade ca.1 600 st anmält sig till och nu är det nästan 2 500 st. Vi är väl medvetna om att alla som kommer inte har Facebook (heller inget krav). Men ni som har det och tänker komma på årets träff, hjälp oss att kunna planera dagen för er, genom att gå in och bocka i "KOMMER/INTRESSERAD". Då underlättar ni för oss. Länk Tack på förhand! Oj, oj, oj... BOS 2015 coming up, så tipsa alla ni känner som har ett motorintresse! Läs info om träffen här: www.bimmersofsweden.se |
|
STOCKHOLM, SWEDEN!! Nu finns er samåkningstråd för BIMMERS OF SWEDEN 2015 uppe! Som tidigare är det Andro och STHLM (S)LOW CREW, som leder karavanen. Denna samåkning är för lördag 23 maj. Denna samåkning brukar bli riktigt fet, med över 100 bilar i ledet. Därför är det extra viktigt att: * Håll tid innan avfärd * Håll avstånd * Läs/lyssna på karavanledarens ord ALLA BMW´s är välkomna att åka med i karavanen Stockholm-Mantorp. Helt valfritt givetvis. Har ni frågor, ställ dem i deras event nu när du anmäler dig. Viktigt att du anmäler dig, så de får en bild av hur många som joinar. Länk Övriga samåkningar ligger på www.bimmersofsweden.se LET´S DO THIS! |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.