Sida 3 av 3
|
|
---|---|
Just nu gäller detta för mig (ändras med utvecklingen hos resp. tillverkare) 1. Subaru 2. BMW 3. - 4. Toyota 5. Honda 6. Porsche :) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
BMW Aston Martin (Helst DB6) MGA Morgan (+4) Jaguar (Dock ej den framhjulsdrivna) Mercedes (Vältklasse går bort) Göran FWD - Nej tack! |
|
Lamborghini Aston Martin Porsche BMW Alfa Romeo Mercedes |
|
Jag väljer med hjärtat... Modeller inom parentes är de som får mig att vända om... 1. BMW (135i Coupé, M3 Coupé, 6-serien) 2. Aston Martin (DB9) 3. Porsche (Cayman, 911) 4. Audi (S4, R5, RS6) 5. Bentley (Continental GT Speed) 6. Jaguar (XKR) |
|
1. Mercedes 2. Alfa Romeo 3. Porsche 4. Bmw 5. Aston Martin 6. Mitsubishi |
|
1. BMW 2. Lotus 3. Aston Martin 4. Porsche 5. Alfa Romeo |
|
1. Porsche -Sportighet, snyggHet och Kvalitet 2. Lamborghini -Brutala, obehagligt snygga och snabba 3. Ferrari -Väghållning och underbara motorer 4. BMW Kvalitet, Snabbhet, Praktisk, snygg (innan Bangle), underbara motorer och prisvärda 5. Mercedes Ganska bra kvalitet, speciell Mercedes-känsla och komfort. 6. VW -Tysk kvalitet och Kult Min M5:a heter Cosmoskatten |
|
Porsche, there is no substitute! Jag säger bara 1000kg twinturbo 993gt2 ;) Bmw är absolut trevliga bilar och någon dag i framtiden så äger jag en bruks bmw igen. |
|
Hittade en kul gammal tråd.... 1. BMW 2. Porsche 3. Jaguar 4. Alfa Romeo 5. Volvo 6. VW Kan ju variera lite från dag till dag , men ungefär :-))) |
|
1. Porsche 2. BMW 3. Mercedes Benz 4. Audi 5. Volvo 6. VW |
|
Har bara ägt två bilmärken för att kunna uttala mig egentligen så här kommer min lista: 1. BMW 2. Volvo |
|
1. BMW 2. Bentley 3. Aston Martin 4. Maserati 5. Mercedes 6. Jaguar |
|
1.BMW 2.Porsche 3.Mercedes-Benz 4.Audi 5.Volvo 6.Lexus |
|
1. Ferrari 2. Porsche 3. Alfa Romeo 4. Maserati 5. BMW 6. Jaguar |
|
J.Lindström |
Min bästa bil lista: 1) Volvo 2) Mercedes 3) BMW 4) Audi 5) Jaguar (72:a med V12) 6) VW Sämsta bil lista: 1) Seat 2) Citroën 3) Skoda 4) Peugeot 5) Mazda 6) Toyota |
1. BMW 2. MINI 3. ---- 4. ---- 5. ---- 6. Porsche :) |
|
Utan inbördes ordning, BMW - för att det är en av få standardbilar som faktiskt väcker känslor Porsche - för att så tjurskalligt ha hävdat svansmotorns fördelar i 60 år.... Toyota - för sin framsynthet med hybridteknologin Tesla - jag VILL ha en roadster NU! Jaguar - för att ha gett oss E-type, en av världens vackraste bilar Och såklart måste Citrõen finnas med, DS röstades precis fram till världens vackraste bil alla kategorier. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.