AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
53.324

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 9 av 24
Jo
30
Joensson
540i/6 Sedan -94
Ska vinslövsgänget köra inom markaryd och möta upp clube36?

//Stoffe
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Tror inte dom ska göra det, dom som är medlemmar i clube36 ska samlas på ett annat ställe först och sedan vidare till AP träffplats.
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
Joensson: Vi o alla de andra som inte e medlemmar i club e36 susar direkt till Eurostop.

Fortfarande ingen träff-tid vid Eurostop??

Speed limits are for pussies
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
Audi A6 Allroad Quattro 40 TDI -22
Jag hänger också gärna på Malmö gänget... bor i Malmö =). Bestämt något ställe ni ska träffas på?
ska försöka skriva ner tid & plats när vi kör från malmö, men inte jag som bestämmer det, ser vad dom andra i club-e36 säger, åter vänder då..!
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Säg till om ni hittar någon från Värmlad som ska dit, verkar vara dåligt med BMW kompisar här... =o/

¤Säffle Rebellen¤
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
Hej jag kommer att åka från Jönköping.. ifall du passerar eller om det andra som kommer från NORR.

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Kommer tyvärr åka ner över Dalsland i så fall..=o/ Kan åka till GBG å se om ja får me kompisar därifrån...

¤Säffle Rebellen¤
ju
20
juice
325i -91
Freakputte: ja du kan suuusa runder me din elbil :)
Le
431
Lelle
520d touring -15
118d -08
325i cab. -02
http://www.garaget.org/bmwlelle
tjena, vi är tre fyra bmw`s från värnamo som ska ner till träffen, är det fler som ska ner och åker förbi värnamo så kunde vi ju samlats vid Bredasten/mcdonalds utmed E4an och åkt i samlad trupp:-) ?

Lelle
BMWCS 03900
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Eventuellt åker jag från värnamo.. får se lite hur det ser ut.. Annars åker jag direkt ifrån karlskrona, tillsammans med der_meister och säkert någon mer..

Diesel-räsern
/Rickard
Hej! Vet om att det pratats en del om var vi skall ha vår träff någonstans. Undrar bara om platsen är bestämd till fullo eller det är osäkert. Skulle bara vilja veta pga att det finns kanske fler som vill följa med:)

MVH Alexander
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Önskar ett Klockslag och exakt plats(eurostop?), om det nu finns nåt intresse av att Hallandsposten ev kommer?????

Behöver detta för att kunna informera journalisten så att han kan planera in detta i sin kalender.

//Micke
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag har tänkt fram och tillbaka på vid vilken tid vi ska samlas och tycker det passar bäst runt lunchtid. 12 00 vid eurostop? Är det för tidigt eller för sent så fram med åsikterna nu innan vi bestämt!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Låter som en bra tid. eller kan man väl ha att man ska komma nångång mellan 12.00-13.00 eller liknande.
Tycker att kl. 12.00 vi Eurostop blir helt perfekt. Då kan man ju vänta till kl. 12.30 så att alla som skall komma har kommit. Eller vad tycker ni andra?

MVH Alexander
12:00 låter utmärkt, spika det, men bli kvar där i cirka en timme för snack och inväntan av eftersläntare, är mitt tips :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Behöver ju inte ha exakt vid 12.00 kan ju ha mellan 12-13 eller nåt sånt..
Ja det är bra med en exakt tid för då kan man vänta en dryg timme på de som eventuellt är lite sena av någon anledning. Det fördrivs lätt med lite snack:)

MVH Alexander
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ok. Så här blir det: Tiden för ankomst är satt till kl 12 00 vid Eurostop. på denna plats är vi under ca 1 - 1,5h så alla hinner komma innan vi drar vidare till Kvibille (gamla Route 66).

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.